Farah Kicap
Somewhere we know
Wednesday 25 December 2013 • 18:43 • 0 comments
There comes a time,
I gave up on finding someone whom I can give my all.

Someone who accepts me for me.
Someone who knows me better than I know myself.
Someone who's just destined, to live in this world,
With me.


Bukan senang, nak rasa hati ni bahagia untuk masa yang lama dengan orang yang sama. It took me five consecutive years from one pain to another, from one person to another. Sampai ada masa, aku mula rasa aku macam entah apa apa untuk pernah dengan si ini, pernah dengan situ. Kalau aku boleh rewind segala masa, aku nak masa umur aku masih mentah untuk tahu sayang orang tu macam mana. Tup tup terus jumpa yang pertama dan yang terakhir. (ni angan angan sampah yang tak dapat ditunaikan) Tapi bila aku mula rasa lantak.Untuk aku hidup fokus pada benda yang lain. Untuk cuba pulihkan segala luka yang orang lain pernah calarkan. (jemput terasa kalau nak), mungkin waktu tu tuhan tunjuk yang segala calar balar aku akan lead aku ke sesuatu yang aku memang akan hargai.

TAPI, Di setiap lorong baru yang aku pilih, tetap akan ada jugak risiko yang aku kena hadam. And it was never easy. Tapi buat kali kedua, mungkin aku bernasib baik. Atas sebab kesabaran bertempek kesabaran.
Kucar kacir.
Haru biru.

I can now say that, think I've found someone who's worth fighting for. Memang, pada mata orang lain dia tak cukup hebat. Malah, palat. Tapi, mungkin dia memang bukan untuk engkau. Mungkin kurangnya dia, lebihnya pada aku. Kurangnya aku, lebihnya pada dia.
Dan aku harap, Dengan izin tuhan, Kekurangan dan kelebihan kita saling cukup bersama.
Sebab, Aku dah jumpa manusia yang aku nak hidup bersama sampai bila bila.
Yang dari hari pertama, sampai this very moment,
Calar mana pun aku, dia tetap superman aku.

-- Always with me.
Your love I once surrendered,
Has never left my mind.
My heart is just as tender,
As the day I called you mine.


PASTFUTURE

O W N E R
Basic Biography

- Name : Nur Farah Hafizah Binti Abdullah
- Nickname : Just more comfortable, Farah
- Birthday : 07/August/1994
- Years : 19 years old
- Current City : Malacca
- Status : Azeem's
S O U L M A T E
I wish we can be together, Azeem Bin Abdul Rahman

Daisypath Anniversary tickers


C B O X


H I S T O R Y

  • One day, everything will crawl back up to you and ...
  • Stay strong and be a gangster forever.
  • Playing with someone's heart, is it so much fun?
  • I can fly
  • I need strength.
  • Freedom
  • A new beginning, my new beginning.
  • Kenapa EX?
  • Adakah ini kelukaan?
  • Kesabaran.

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by Atiqah Jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours. Don't open my page source!