Farah Kicap
Freedom
Tuesday 21 May 2013 • 02:26 • 0 comments


Semua orang dalam dunia ni ada masalah yang tersendiri. Tapi ini bukan penghalang untuk kita terus bangkit dari segala kekalahan yang pernah kita hadapi dan cuba untuk memperbaiki diri yang sedia ada. 

No one said it would be easy. But one thing for sure is, Allah is always with us. Lagi lagi, orang yang dianiayai, orang yang tidak dihargai, orang yang dipijak tanpa apa apa sebab yang munasabah. Allah is always with us. Allah is always keeping us strong.  Siapa yang banyak musibah, banyak cabaran tanda nya Allah sayang kan :') Sebab he indeed knows best. He always know that we're capable of facing all the hardships he gave us. Siapalah kita untuk sentiasa meminta kesenangan dalam hidup. Cukup,kita dah besar. 

Apa yang kita harus belajar, hanya berdiri teguh dan mengharungi segala susah senang dalam hidup ini. Aku tidak layak untuk meminta beban aku dikurangkan, aku hanya mahu meminta agar kekuatan aku kembali. Kekuatan yang dulu aku selalu ada untuk mengharungi segala cabaran yang aku ada. Sometimes, I wonder what it's like to be able to hate you instead of letting you stay in my mind all the time. It's like i've been forcing myself to let you out, but your shadows just won't let me go even in my own mind. 


Kadang kadang, aku rasa nak ungkapkan perkataan menyesal antara kita. The feeling of regret because I let you in. Tapi sampai sekarang, aku masih tak mampu nak ungkapkan rasa tu. Rasa menyesal dari hari pertama sampai hari yang terakhir. Tapi pada engkau sendiri,kau pun tahu apa yang kau dah cakap. 

Semoga aku akan kuatkan hati, bangkit dalam dunia ini. Sesungguhnya Allah, sentiasa akan kuatkan diri aku kerana aku sentiasa akan mengingatinya dalam susah senang aku. But one thing for sure, aku akan bangkit. Watch me. 


PASTFUTURE

O W N E R
Basic Biography

- Name : Nur Farah Hafizah Binti Abdullah
- Nickname : Just more comfortable, Farah
- Birthday : 07/August/1994
- Years : 19 years old
- Current City : Malacca
- Status : Azeem's
S O U L M A T E
I wish we can be together, Azeem Bin Abdul Rahman

Daisypath Anniversary tickers


C B O X


H I S T O R Y

  • A new beginning, my new beginning.
  • Kenapa EX?
  • Adakah ini kelukaan?
  • Kesabaran.
  • I know you're not the best person in the world but...
  • Long Distance Relationship, who said it's not even...
  • Kalau EX BF/GF datang kembali
  • Can you completely accept someone regardless of th...
  • Hati ini masih kau miliki
  • Sometimes I wish you were in my place just to know...

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by Atiqah Jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours. Don't open my page source!