Farah Kicap
Stay strong and be a gangster forever.
Friday 21 June 2013 • 10:45 • 0 comments

"Stay strong and be a gangster forever." (FarahKicap 2013)

Life aku memang simple. Takde istilah princess ke or omg omg I'm so artis. Blog aku bukan berjuta juta orang sudi baca. As a good daughter, impian aku di dunia dan akhirat cuma satu. Banggakan mak bapak aku. Sirami diorang dengan pahala yang aku boleh kumpul. So, no matter what happen family comes first. As for second thing, aku perlu focuskan misi berkahwin dengan seorang lelaki hebat yang boleh protect aku. I'm not hoping for superhero yang boleh datang selamatkan waktu bergaduh just kau sekadar boleh susah senang gelak hilai menangis sama dengan aku, itu pilihan aku. Last thing, friends. The truth is, aku lumpuh tanpa kawan-kawan. My statement is more than enough innit?

Some of my friends ada yang jadi backstabber tikam aku sendiri dari belakang. Dia punya tikaman tajam sampai tertusuk dekat liang rogga pernafasan aku. Aku dah biasa dengan jenis manusia yang macam ni. Sumpah pissed off. But then I managed to handle all the stuff. Aku ada a few problem dekat twitter. Some of you guys might know. Ada yang terbaca. For your information, aku memang sangat suka RT tweet yang aku rasa that person kutuk aku bertubi tubi. As for myself, aku bukan tweetfamous yang gila glamour RT bila ada peminat yang duk kipas mengipas ni. Aku juga tak hypocrates. Kau puji aku, kau kutuk aku dkt twitter semua aku RT. Sangat rare tapi that's me. I won't reply but I know it.

 Aku malas nak cakap banyak mengomel macam makcik kat pasar tp pesan aku cuma satu. Tak semua things yang kita nak kita akan dapat with just one second. And if kita dapat pun that thing, belum sure benda tu akan kekal jadi kita punya forever. Get my point hereI've felt it long enough and I'm getting fed up with all the bullshit. Kenapa Tuhan beri bahagia tu sekejap dan turunkan derita bertimpa timpa? The answer is, God wants you to become a better person and obey Him. Bila masa bahagia, mungkin kita lupakannya. setiap lakuan tentu ada ganjaran. 


Macam aku lah, I always want my relationship remain indefinitely. Arghh for God sake, siapa yang tak nak? Everyone wants. Oh  aku lupa. Aku masih punya Tuhan. So dalam kes aku ni, kalau pun aku ni sayang sampai sanggup bertikam kau ingat benda ni akan kekal forever? Hell no never and will not. Tak semua perempuan lemah dan akan tunduk pada orang lain. Tapi kalau dah sampai tahap "kau-lelaki-aku-sampai mampos" and you're willing to do anything for him I tell you, membunuh pun sanggup. Ha Ha and now I feel like killing someone. Who're willing to? Aku tak mampu belikan kau arak paling mahal dalam dunia untuk kita nikmati dan mabuk bersama. Tapi, aku hanya ada sekeping hati murah selembut kuntuman bunga untuk kau. Jaga lah hati aku, jangan bagi rosak.


PASTFUTURE

O W N E R
Basic Biography

- Name : Nur Farah Hafizah Binti Abdullah
- Nickname : Just more comfortable, Farah
- Birthday : 07/August/1994
- Years : 19 years old
- Current City : Malacca
- Status : Azeem's
S O U L M A T E
I wish we can be together, Azeem Bin Abdul Rahman

Daisypath Anniversary tickers


C B O X


H I S T O R Y

  • Playing with someone's heart, is it so much fun?
  • I can fly
  • I need strength.
  • Freedom
  • A new beginning, my new beginning.
  • Kenapa EX?
  • Adakah ini kelukaan?
  • Kesabaran.
  • I know you're not the best person in the world but...
  • Long Distance Relationship, who said it's not even...

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by Atiqah Jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours. Don't open my page source!