Farah Kicap
One day, everything will crawl back up to you and show you how much it hurts.
Monday 14 October 2013 • 08:42 • 0 comments
Aku selalu alpa. Apa yang kita beri, tak semestinya kita dapat pulangan yang sama. Tapi dah lumrah hati seorang manusia. Expect lebih dari manusia yang kita sanggup beri semua.Boleh tahan bodoh rasa dia. Setiap kali aku terasa hati, dengan perbuatan mereka, dengan kata lepas tak fikir mereka, dengan layanan sampah mereka. dengan aku umpama ada tak ada dalam hidup mereka. Aku kata kat diri sendiri. Cukuplah sampai di sini. Korbankan diri untuk orang yang menghargai. Degilnya hati ini. Bila esok kau dicari, Kau tetap beri separa diri. Mungkin sebab sekali aku ambil kisah. Aku tak mudah mengalah. Mungkin sebab sekali kau buat aku gembira. Aku rasa aku sentiasa perlu beri yang sama. Mungkin sebab aku rasa kau penting buat hidup aku. Aku tetap ada meskipun kau buat hati aku macam batu.


Not everyone will accept us the way we are, but some people in this very dear earth will. Ada yang kita perasan, ada yang kita tak pernah perasan. Nakkan manusia yang terima segala baik buruk diri kita ni bukannya senang. Selalunya, manusia yang terima kita seadanya ni yang ada masa kita kuncikan dia dalam satu kotak dan campak sejauh yang mungkin. Bila dah campak, kau complain yang dalam dunia ni tiada yang memahami kau disisi. Walhal. Kau tak sedar, yang berkorban jiwa raga untuk kau tu, kau dah campak hatinya hanyut sendiri.


Bersabarlah. Satu hari nanti, ada yang sayang palat mu itu. Dan bila hari itu datang, belajarlah bersyukur.


PASTFUTURE

O W N E R
Basic Biography

- Name : Nur Farah Hafizah Binti Abdullah
- Nickname : Just more comfortable, Farah
- Birthday : 07/August/1994
- Years : 19 years old
- Current City : Malacca
- Status : Azeem's
S O U L M A T E
I wish we can be together, Azeem Bin Abdul Rahman

Daisypath Anniversary tickers


C B O X


H I S T O R Y

  • Stay strong and be a gangster forever.
  • Playing with someone's heart, is it so much fun?
  • I can fly
  • I need strength.
  • Freedom
  • A new beginning, my new beginning.
  • Kenapa EX?
  • Adakah ini kelukaan?
  • Kesabaran.
  • I know you're not the best person in the world but...

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by Atiqah Jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours. Don't open my page source!